יום שני, 10 באוגוסט 2015

מחסן עצים לריהוט - לסלון, למטבח ולכל חלל בבית


אם אתם מעוניינים גם לחסוך בעלויות, גם להנות מרהיטי עץ סופר איכותיים ומעוצבים, מחסן עצים לריהוט זה הפתרון האולטימטיבי בשבילכם. מחסני עצים פזורים ברחבי הארץ, מה שמאפשר לכם להגיע למחסן העצים הקרוב ביותר לביתכם. יש מבחר עצום של עצים ביניהם עצי אורן, עצי אלון, עצי בוק, עצי איפאה ושאר עצים מיוחדים אותם מייבאים מחסני העצים ממקומות אקזוטיים כמו ברזיל, אוסטרליה, סינגפור וכדומה. אנשי המקצוע שעובדים במחסן עצים, יסייעו לכם לבחור את העץ המתאים ולתכנן את הרהיטים שאתם רוצים לראות בחללים השונים בביתכם. עץ הוא חומר חם, עצמתי, איכותי המשדר בבית אווירה של חמימות, של משפחתיות וגם של יוקרה. אנשים רבים בוחרים לתכנן ולייצר רהיטי עץ אפילו בעצמם בשיטת ׳ עשה זאת בעצמך '. יש כל כל הרבה אפשרויות שניתן לעשות מחומר העץ ולהנות ממראה ייחודי, במיוחד כאשר אתם בונים את הרהיט בעצמכם בהתאמה לויז׳ן שלכם.

מחסן עצים לריהוט - יתרונות
      שירות סופר מקצועי - כאמור, אנשיהמקצוע במחסני העצים , הפזורים ברחבי הארץ יידעו לייעץ לכם ויעזרו לכם לתכנן את הרהיטים שלכם במקצועיות רבה. פרגולות, ספסלים, שולחנות עץ, ארונות עץ למטבח או לחדר השינה, שידות לחדר השינה ועוד. אותם אנשים יודעים בדיוק איזה סוג עץ מתאים לאיזה רהיט וישמחו לענות לכם על כל שאלה ולסייע לכם לאורך כל תהליך הבנייה.
      אין פערי תיווך - כאשר אתם רוכשים עצים במחסן עצים לריהוט, אתם נהנים ממחירים סופר אטרקטיביים, שכן העצים לא עוברים ידיים נוספות ומגיעים מהמחסן, כלומר מהיבואן - ישירות אליכם. רכישה של העצים דרך המחסן תחסוך לכם בעלויות באופן ניכר, מה שיאפשר לכם להשקיע חלק מהתקציב שלכם בשדרוגים נוספים.
      מוצרים ואביזרים משלימים - היתרון שברכישת עצים איכותיים במחסן עצים לריהוט הוא שבמחסן תוכלו לרכוש גם מוצרי פרזול ואביזרים משלימים שיאפשרו לכם לתכנן ולבנות את הרהיטים שלב אחר שלב, מבלי להסתובב בין חנויות לבנייה ברחבי הארץ.
      איכות ללא פשרות - כל העצים אותו תרכשו במחסני עצים לריהוט, עוברים תהליכי איטום במטרה למנוע מצב שהעץ ייפגע מפגעים חיצוניים כמו שמש, גשם, לחות, רטיבות או מזיקים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה