יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

פלטות עץ לשולחן



מחסני עצים רבים מציעים פלטות עץ לשולחן בקונסטלציות שונות כאשר כל מי שרוצה לבנות שולחן עץ לבית או לחצר או להוסיף לשולחן עץ הארכה נוספת יכול להגיע למחסן העצים ולהתאים לעצמו את העץ המושלם למטרה זו.
בניית הארכה לשולחן קיים היא דבר שאנשים רבים רואים בו כמסובך ומסועף היות והם חושבים שתהיה להם בעיה להתאים פלטת הארכה לאותו שולחן אשר תוכל ךהתמזג עם השולחן הקיים בצורה מושלמת.
אז נכון, לבנות פלטת הארכה לשולחן על ידי פלטות עץ לא תהיה משימה אשר תצא לנו מדוייקת באופן מושלם אם לא רכשנו את השולחן מראש עם פלטת הארכה אשר מתאימה לשולחן ועשויה מאותו עץ אשר השולחן שלנו עשוי אך במחסני עצים יוכלו לתת לכם פתרון מתאים.
כל שעליכם לעשות הוא להגיע עם תמונה של השולחן שלכם וכמובן מידות מדוייקות שלו מבחינת אורך, רוחב ועובי העץ ואנשי מחסן העצים יתאימו לכם את פלטת ההארכה באופן מיטבי.
ראשית עליכם לבחור את פלטות העץ לשולחן אשר יתאימו לכם מבחינת צבע וטקסטורה לשולחן הקיים, היות ויהיה לכם קשה לבחור משהו מדוייק כפי שכבר ציינו עליכם לבחור פלטת עץ אשר תתאים אולי בצורה עיצובית לפריט אחר בבית או לרהיט עץ אחר בבית.
יש לציין כי בדרך כלל על הארכות שולחן נפרוס מפת שולחן בזמן אירוחים ולכן לא בטוח שהתאמת הפלטה לעץ הקיים היא דבר שצריך להטריד אותנו יותר מידי.
לאחר מכן, לפי המידות, הטקסטורה והצבע יציעו לכם המומחים של מחסן העצים מספר פלטות אשר מהם תוכלו לבחור את סוג העץ שממנו יבצעו את ההארכה היות והמומחים יקחו את כל הפרמטרים האפשריים בחשבון מבחינת חיתוך, רמות גימור וכדומה.
מחסן העצים לאחר מכן יעבד את העץ על פי הבחירה שלכם ויבצע חיתוך על פי המידות של השולחן שלכם על מנת שיתאים לשולחן הקיים כמו כפפה ליד, בהיבט הרוחב, האורך, עובי העץ וגובה השולחן.

לאחר מכן יבצעו את הגימור ובניית רגליים נישאות אשר יחזיקו את ההארכה ותוכלו לקפל ולהציב אותה מתי שרק תרצו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה